13 September

Pustar ut efter en lång dag. Har jobbat hela dagen och sedan varit barnvakt hela kvällen. Men nu är dom iallafall i säng och jag kan sitta här i soffan och ha det bra en stund. 
Ser Chelsea matchen på tv och avundas min värdmamma som just nu sitter i VIP-båset där och ser allt live. Nästa gång hoppas jag hon tar med mig :)

Men imoregon blir det en skön dag iallafall. Slipper ta dom till skolan och är ledig på eftermiddagen så det blir nog bara lite städning. NICE! 

Sen blir det att åka till svenska kyrkan med de andra svenska au pairerna och träffa ännu flera svenskar. Kommer nog bli kul tror jag. Men nu måste jag sätta mig och skriva ihop en lapp som förklara varför badrummet är fullt av vatten. Alex kommer nog undra när hon kommer hem annars. Killarna blev lite för vilda när dom tog sitt bad bara... hah :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0