15 oktober

Äntligen fick man en riktigt sovmorgon! Det var välbehövligt kände jag. Så nu ligger jag här i min säng och ser vänner och surfar runt lite. Ska nog snart ner och äta lite frukost och göra i ordning mig för en shopping dag på westfield med tjejerna. Sen får vi se vad vi hittar på ikväll men det blir nog antagligen bara en mys kväll på någon bar någonstans. Haha, vi får väl se antar jag :)

Igår kväll hade jag iallafall en toppen kväll. Mycket god mat hos Emelie så jag är typ ännu mätt!
Till förrätt åt vi avokadoröra med räkor. MUMS!


Till varmrätt blev det pestokyckling på pannkakor. Riktigt gott var det!


Till efterrätt blv det någon kompliserad chokladrätt jag inte minns namnet på, men gott var det :)


Sen blev det Jurassic Park och det värsta av allt är att vi var så mätta att vi inte ens orkade vårt godis?! har nog aldrig hänt förut.. Men det betyder ju att jag har knar till idag :)

Men nu får jag nog börja röra mig neråt köket tror jag. Ha en bra lördag!

Här kommer lite fler bilder från igår kväll

Vi hittade äntligen vår svenska cider! Den smakar ju iallafal inte öl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0