Första oktober

Värmeböjlan fortsätter och det känns som om det bara blir varmare och varmare här. Klagar fortfarande inte! :)
Kom precis hem från några timmar vid ponden med Sofie. Det blev ettt besök vid totally swedish affären och sedan mys i parken. Varmt var det ju också så nu är jag lite trött. 

Ska nog gå ner och njuta lite mer av solen innan en försvinner för i år! Men först ska jag sammanfatta gårdagen.

Jobbade hela dagen, men klämde även in en picknick i parken med Emelie och Sofie. Mycket trevligt var det! Sedan följde Sofie med mig och hämtade killarna i skolan och sedan gick vi med dom till kalaset de skulle på. Det var min arbetsdag, inte alltför ansträngande måste jag säga :) På kvällen såg vi bio i Westfield, jag och några till, vilket var roligt. Fick använda mitt CSN-kort för första gången med. Lite otippat att de kunde funka här liksom :)
Efter bio besöket begav vi oss in till stan i jakt på en bra bar, men det gick sådär.. Efter mycket vandrande mellan Oxford street och Picadilly tog vi nattbussen hem och jag somnade som en stock!

Ikväll tänkte vi däremot gå till en bra bar här i Barnes som Sofie gillar. Det blir nog jätte kul tror jag och hoppas några fler kan följa med :)

Men nu ska jag ner och sola lite till innan familjen kommer hem igen! Kram


Från vår picknik igår




Från parken idag :)

Glada var vi iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0