Trött

Ojoj, vilken kväll vi hade igår! Riktigt rolig och lyckad var den verkligen. Jag och Emelie tog först en lång springtur på nästan en timme och efter det fixade vi till oss lite och begav oss till min favvo bar. Väl där visade det sig att barenderna kände igen mig från förra helgen (Vet inte om det var bra eller dåigt, vad tror du Sofie? hih) Men men iallafall, det betyde iallafall att vi hade lite kompisar att prata med. Sen hittade vi lite fler killar i vår ålder och vi fick träna mycket engelska hela den kvällen. Haha, men kul var det iallfall :)

När jag väl kom hem och nästan somnat ringde Emelie och hade blivit utlåst så hon fick komma över och sova här. Så kan det gå! Men en toppen kväll hade vi iallafall oh jag tänker spendera dagen i sängen. Nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0