Toppen helg

Denna helg har varit den bästa hitentills! Fredagskvällen bjöd på en härlig pizzamaking kväll här hos mig. Som tur var hade vi ett "proffs" i närheten som hjälpte oss lite (Fred) så det blev ganska bra faktiskt. Efter det blev det film kväll på mitt rum och det blev en lite sleep over. Mysigt värre varé :) Lördag morgon vaknade vi iallafall och slog på tv för att få se england bli krossade i rugby VM. Ajaj :( När klockan väl blev tolv var det dags för mig och äntligen klippa av håret!! Hittade en jätte bra salong och fick en super trevlig frisör. Han blev numera min frisör för detta år :) Håret blev bra iallafall. Kortare och brunare så jag är super nöjd :) 

Efter frisörbesöket åkte jag och Sofie och shoppade lite. Försökte hitta något att ha på mig på kvällen med det gick sådär :/ Men vi hittade iallafall en jätte rolig butik där vi handlade en massa julklappar. Hah, vi är ute i god tid i år! :D

Sen fick vi bege oss hem för att göra i ordning oss innan Alex's 40 årsfest. Efter det gick vi hela vägen dit, och den kvällen alltså :) Haha, omg säger jag bara. En öppenbar och två party sugna tjejer säger väl allt. En riktigt rolig kväll var det och vi kraschade i Emelie säng vid 1. Bästa kvällen hitentills och mina värdföräldrar verkade uppskatta att vi kunde komma och liv upp festen lite :) haha

Idag har jag dock inte gjort mycket. mest legat på mitt rum och vilat eftersom jag är såå trött. men har även hunnit klämma in en söndags middag med familjen (som var en smula slitna idag dom med) och farförläldrarna. Som jag säkert nämt innan är alla så artiga här i England och jag bara älskar det! Älskar att jag inte bara kan utan förväntas säga: It was so nice to meet you! med en tillgjord röst till deras föreldrar som är äldre och extra artiga. Svårt att förklara känslan men jag älskar den!

Men nu ska jag försöka röra lite på mig. om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0