Perfekt torsdag!

Åhh, vilken bra dag det plötsligt blev! Har precis lämnat killarna i skolan och nu ska jag inte hämta dom förrens klockan 6 hos en kompis. Wii! Det betyder just nu lite extra sömn sen så börjar jag städa och fixa efter lunch istället. Love it! :) 

Älskar verkligen hur mina veckor ser ut. Upplägget gör att veckorna går så fort. För det första slipper jag ha ångest på söndagkväll över att helgen är över eftersom mina måndagar inte är så jobbiga alls eftersom jag bara tar dom till skolan sen städar lite. Tisdagen däremot är heldag men känslan när den dagen är slut är så skön eftersom jag då har onsdag framför mig vilket innebär städa i tre timmar bara. Torsdagen brukar vara lika lång som tisdagen men då har man hegen i tankarna hela tiden. Sen fredag är lika lång men som sagt, det är ju fredag så då är man glad hur om helst. And thats my week. You just gotta love it! 

Men nu ska jag försöka soa lite eller se lite vänner maraton. Få se hur de blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0