Några dagars uppdatering

Nu har det varit väldigt dålig uppdtering här några dagar men jag har iksom inte riktigt haft tid eller lust och skriva. Men nu så, nu ska ni få veta allt jag gjort dom senaste dagarna. 

Söndag: Blev IKEA hela dagen och det var ju verkligen super kul. Hann knappt i genom dörren innan man fick känslan av att vara stolt svensk. Fan va vi kan vi senskar. IKEA är ju genialiskt! Det blev iallafall köttbullar och svenska kaka. MUMS! Sen lite shopping sen hem igen. 

Måndag: Storstädade för hela veckan idag, trots att jag mådde enorm dåligt. På kvällen blev det Mamma Mia musikal och det var verkligen jätte roligt! Då blev man en stolt svensk igen :) haha
Tisdag: Ingen mindre än Nora anlädde idag ilket var superduper underbart! Först blev det lunch med Emelie och hennes familj sen promenad runt om i East Sheen. Mysigt värre vare!

Onsdag: Åkte till centrala London idag och såg vakt bytet vid Buckingham Palace och Piccadilly osv. Sen film kväll i mitt lilla rum.

Där har ni mina dagar, snabbt och enkelt :)

Nu ska jag och Nora ner och äta frukost sen åka till Richmond eller kanske westfield :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0