Mätt och glad

Landade precis i sängen efter en trevlig kväll. Åt smarrig kvällsamat med Fred och Alex och njöt av en bulle och lite te efter. Mumsigt värre! :) Allt känns så himla bra just nu! Bara älskar den här familjen! Vilka underbara människor det finns säger jag bara :) Älskar kvällarna när vi bara sitter och pratar om allt och lite till. Lär mig inte bara grymt mycket engelska utan massor av annat med eftersom dom är så smarta! Haha :)

Iallafall, fick precis veta att jag slipper vara barnvakt på lördagkväll då Alex ska ha sin stora 40 årsfest. Inte nog med det, jag blev istället medbjuden. Kommer nog bli riktigt kul och tänker nog dra med Sofie med! Så måste shoppa lite på lördag känner jag. Har verkligen inget att ha på mig! Så lördag blir det fullt upp iallafall. Klippa och färga håret kl 12.00 (!?!??!), på make up store's event efter sen shoppa sen kalas. Härligt!! :D

Men nu ska jag sova lite så jag orkar med morgon dagen. Kommer antagligen inte bli alltför jobbig eftersom Alex är ledig så det är ju skönt!

Så god natt allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0