Kallt!

Nu är hösten verkligen här! Sjukt kallt är det och över några dagar har det gått från att kunna gå i endast tjocktröja till att frysa ihjäl med jacka. Jag gillar det inte! Men sålänge det inte regnar är det lungt för mig. Regnar verkligen inte så mycket här som jag trodde det skulle göra :)

Igår hade jag en toppen dag by the way. Åkte till westfield och fick en sminklektion på Make Up Store. Det var super kul och resultatet ble jätte bra! Blev dock några hundralappar fattigare pga allt smink jag köpte men men. Värt. På kvällen blev det puben med Soff och det var såklart hur trevligt som helst, och ett extra plus att Emelie tittade förbi en snabbis med :)

Är iallafall jätte glad just nu! Nora kommer ju på tisdag och oj vad kul det ska bli att träffa henne igen. Har ju gått två månader sen sist nu! Hon stannar en vecka och vi får se till och hitta på massa saker här och jag antar att jag får leka turist en helg till. London eye och allt en gång till då :) haha

Men nu ska jag vila lite sen hämta Charlie vid halv 5. Sen blir det köttbullar varesig han gillar det eller inte! MUMS :)


snart så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0