Ingen rubrik idag

Tänkte inte skriva om vad jag gjort idag faktiskt. Gör liksom samma sak varje dag så det blir inte så intressant :) Tänkte istället nämna att Emelie och Elin var jätte duktiga i första rugby mathen igår! Kul och se var det, även fast jag aldrig skulle gör det själv! Men dukitgia var dom iallfall och en vinst fick dom med sig hem, vilket inte är illa för första matchen :) 




Satt även och undrade var det var för fotbollsarena mitt emot. Googlade när jag kom hem och det visade sig vara Fulhams hemma arena :) Nu vet jag var jag ska hänga när Chelsea har borta match mot Fulham :)

På tal om igenting, måste bara nämna att jag fick en chock när jag letade efter någon bra film att se på tv härromkvällen. Hittade "Titanic 2" på en kanal och det var ju en riktig och seriös film? Trodde bara det var ett oseriöst skämt när jag hörde man skulle göra en till sådan film men tydligen inte. Här har ni trailern iallafall (för er som inte tror mig) Såg bara lite av den men är inget att rekomendera! Vem är så dum och försöker göra en remake på världens bästa film liksom?! Dömt till att misslyckas..


Nej, men nu ska jag nog bege mig hem till Sofie för lite godis och mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0