HALLOWEEN

Då var det måndag redan vilket innebar att nora åkte hem igen :( Men vi har haft en riktigt trevlig vcka iallafall och det var verkligen behövligt att träffa henne igen och få kramas lite :)

Men har haft fullt upp idag! Först storstädat sedan pyntat huset inför halloween partyt sen lagat köttbullar och spagetti till de hungriga barnen sen ut och trick or treatat. Tur jag inte var ensam iallfall utan att Alex varit hemma och hjälpt mig :) Men het slut är jag iallfall plus att jag börjar få ont i halsen. Blää! Antar att det är fred som smittat mig kanske. Eller Nora?

Jaja, jag överlever nog. Bara sju veckor kvar tills jag sätter foten på Gotland igen. WIIIIIIIIIIII :D:D:D

Men nu ska jag ner o käka lite macka till kvällsmat tror jag. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0