6 weeks

6 hela veckor då. Vet inte om jag ska säga, reda? eller Inte mer?. Kan inte avgöra om jag tycker 6 veckor är lång tid eller inte.. 6 veckor låter inte så länge när man jämför med 52 veckor. För då har jag 46 kvar. Men när jag tänker på att den längsta tiden jag varit hemifrån förut är två och en halv vecka så är 6 veckor en evighet. Även när jag säger en och en halv månad, OMG känner jag då. Det är länge. Men som sagt, vet inte vad jag känner riktigt. Men jag kommer hem om tio veckor. Det är väl inte så länge eller?


Har haft en ganska nice dag idag. Mest städat men även hunnit med en lång promenad med Rosie och en löptur. Duktig tjej! Tack tack, jag vet. 
Nu ligger jag här, som vanligt, och ser tv och bara är. Imorgon blir det en lång dag då jag även ska vara barnvakt på kvällen. Jaja, vad gör det då? 
Har även en hög med receptböcker bredvid mig som jag tänkt kolla igeom lite när jag orkar. Alex vill nämligen att jag varje måndag ger henne en lista på vad jag tänkt laga för mat till killarna så hon kan handla. Det är inte lätt. Inte alls och jag får lite små panik. Som vanligt.. Men det ska nog ordna sig det med. 

Var även på en mycket speciell plats i parken idag. Det är platsen som ja var första dagen när jag kom hit och det känns alltid så konstigt att gå dit. Haha, vet inte varför! Kommer ihåg den dagen så jäkla tydligt bara och allt jag kände just då. Super excited över allt som jag visste jag skulle få vara med om, blandat med panikkänslor över vad jag gett mig in på.


Här är iallafall stället. Och där fick ni en bild på en av mina bästa vänner här! ROSSSSSIIIEE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0