2 Oktober

Sitter på mitt stekheta rum och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Alla tre fönster är öppna men varmt är det ändå. Tydligen ska värmen hålla i sig till på onsdag vilket ingen klagar på. Inte alls! Men nu är då frågan vad man ska hitta på? Vill sola men uteplatsen är upptagen förtillfället. Någon typ av storstädning verkar det som :) Hinner inte gå iväg någonstans eftersom jag ska och se Emelie spela sin första rugby match om typ två timmar(?!?!) Kommer antagligen bli ganska underhållande så kameran ska med! :) 

Iallafall, igår kväll blev det ett litet besök på pubben i Barnes med Sofie, Emelie och Gaby. Mycket trevligt var det. Sen begav vi oss hem till Emelie, som är ensam hemma hela helgen, och hade en liten mysig sleepover. Så kom egentligen precis hem därifrån och vet verkligen inte vad jag ska hitta på. 

Men men, så var det med det. Hoppas ni har det lika varmt och trevligt där hemma! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0