19 November

Sitter på mitt rum och ser Criminal Minds och är skit rädd. Att jag är helt ensam i huset gör ju inte saken bättre heller! Tur Sofie kommer hit snart så jag slipper vara ensam iallafall :)haha

Min dag har annars varit riktigt bra. Började med en låång sovmorgon följt av en super "nyttig" frukost bestående av tre rostmackor med jordnötssmör. yammmiii!
Sen mötte jag upp sofie i Hammersmith och vi åkte sen till svenska kyrkan för att gå på julmarknad. Inte riktigt som vi täkte oss och vi stannade kanske en kvart. Jag fick min glögg, som by the way smakade blä, och sen åkte vi till Westfield istället. Där blev det spontan visit på bion och vi fick äntligen se breaking Dawn. Filmen var helt okej! Vet inte mer vad jag ska säga om den faktist mer än att jag längtar till part 2. Kommer nog bli ännu bättre!

Efter det blev det lite julklappsshopping sen åkte vi hem och käkade lite innan Sofie åkte och var barnvakt. Jag har nu sett tv hela kvällen och även tagit ett varmt bad och lyssnat p¨jullater. MYSPYS! Man får ju passa på när man är ensam i huset :)

O nu väntar jag på att Sofie ska komma så vi kan se film eller något. 

Bjuder på lite bilder från dagen med. Hare bra!


Söte Sofie på tunnelbanan
Julmysigt i westfield. Nu kan man till och med åka skriskor där inne. Vad kan man inte göra där liksom. Hur juligt som helst iallafall! :)

Nej, nu ska jag se ett till avsntt av criminal minds. Kommer antagligen inte våga gå ner och öppna dörren när sofie kommer. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0