tråkdag tråkväder tråkförkylning

Oj, nu har jag visst int skrivit här på några dagar igen. Skälet är att jag inte gjort något jätte nytt och roligt utan bara jobbat som vanligt. Men kan köra en snabb uppdatering iallfall, bara för att jag här råkigt och ser samma vänner avsnitt för tredje gången idag nu..
Måndag: Halloween kalas med mera. Om jag inte minns helt fel har jag redan skrivit ett inlgg om det. Bra josefin, bra..

Tisdag: Städade och tog killarna på extra matte där en klarade sitt stora prov medans den andra var på konstigt humör och drog ut på tiden. en TIMME extra.. Jippi. hemma lagom till tiden dom skulle ha ätit fardigt. Men men, spelar typ ingen roll hur mycket man planerar dagarna här, blir aldrig som man tänkt ändå :) 
På kvällen blev det en spontan visit på puben med Sofie trots min krassliga hals. Lite svensk cider ochm assa prat brukar väl hjälpa då? not. Men supertrevligt var det iallafall!

Onsdag: Städade två timmar sen fick jag ledigt eftersom jag fortfarande är lite halvkrasslig. Åkte till Sofie en sväng och bakade kladdkaka och gjorde en musikal. varför vet jag inte men oj så skoj de va ;) haha. Se åkte jag hem och la mig och såg Pearl harbor.. Mysig dag!

Tordag: Lämnade killarna iskolan. fem minuter försent :O wopsi, men jag skyller det på min värdpappa :) hihi. Nu ligger jag här och vilar, ska snart gå på promenad med rosie men vill inte. Är så tråkigt väder här!! Det gör mig på dåligt humör så kanske tur att jag bara behöver ha med en unge hem efter skolan idag :)
Jaja, tänkte att jag kanske skulle slänga upp lite bilder från när Nora var här men det blir senare isåfall. SÅ HÅLL UT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0