Julmusik och mys på rummet

Ligger i min säng och myser med julmusik och lite vänner på tv. aft en ganska bra dag men är glad att den är över. Imorgon strejkar tydligen lärarna i skolan mn båda föräldrarna är lediga så för mig innebär deet SOVMORGON! Så fantastiskt och underbart skönt. Ligger här och ler bara när jag tänker på det. 

Imorgon blir det även att inviga de nya fotbollskorna med min första träning med nya laget. Spännande som bara den är det! men tror det kommer gå bra, så länge jag hittar dit :)

Sen är det ju bara torsdag och fredag kvar sen helg igen :) Asså, tiden bara springer i väg ju! Snart första december med :) Åhh, vad jag gillar det!!
Men nu sak jag gå in mmina nya (dock ganska fula) fotbollskor. Great!

Avslutar med att bjuda på vad jag lyssnar på JUST nu. Ingen jullåt direkt, men lite ändå kanske. hih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0