Julklapps shopping!

Då var man hemma efer en lång men super ysig dag på Westfield. Shit, vad tiden går snabbt nör man vandrar runt där inne. Ändå hinner an bara med några affärer.. Stort ställe det där :D
Men lite julklappar blev det iallafall. Även lite till mig själv!


Denna mysiga kappa blev det och endast för 175 kr. KAP!



Sen en mysig kofta med. Perfekt för vintern som VERKLIGEN är på väg nu känner jag :)

Så det var en lyckad eftrmiddag måste jag säga! imorgon blir det jobb hela dagen sen även att vara barnvakt på kvällen. sen redan fredag igen. Tiden springer iväg och jag räknar ner. Bara 33 dar kvar nu :D

Slänger in lite bilder från igår med innan jag avslutar detta inlägg.


Glade svenskar!



Sådär ja, sov gott nu väl. Det ska jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0