Jag är lit små rolig jag.

Asså, jag måste ju typ vara den roligaste personen någonsin! 
Har gått runt i några dagarnu fast besluten med att jag inte ska jobba sm au pair efter jul. Hade bestämt mig till 100 procent. Men sen igår, en halv timme innan Alex skulle komma hem och jag skulle berätta vad jag bestämt bara ångrade jag mig helt tvärt. Så jag stack i väg till Wembley med emelie och såg lite fotboll istället och tänkte och nu har jag bestämt mig igen. Jag ska stanna. Jag ska göra det här! 

Haha, undrar när hur många gånger jag kommer hamna i denna itution dom närmaste 8 månaderna... :)

Men nu är det iallafall besämt och jag har berättat att jag stannar. Dom blev glada, superglada. Det gjorde min dag!

Och just nu känns det som jag tagit rätt beslut. Och det känns förträffligt bra!!
(By the way, slänger kanske in lite bilder från Sverige matchen igår när jag kommer hem senare ikväll, för först blir det julklapps shopping på Westfield. JAG KOMMER BLI SÅÅÅ PANK, men jag gilla de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0