Här händer det grejer och det gör mig glad i hjärtat

Då var det gjort. Ni som läser detta kommer säkert tänka: VA?! vad hände?

Men har som sagt gått runt och tänkt på min framtid här i London nästa år. Men inte tänkte så mycket på det förrens Alex börjat påpeka att jag inte varit mig själv på senaste och undrat om jag verkligen är lyckligt här.

Efter mycket tänkande, pratade och gråtande kom jag framtill att jag faktiskt inte pallar detta jobb i åtta månder till sen efter jul.
Så ett samtal med Alex blev det och hon vart inte direkt förvånad. Hon tycker jag måste följa mitt hjärta. Så det gör jag. Nu har ja till på måndag på mig att bestämma till 100 procent.

Just nu lutar det åt nya äventyr för min del men jag sover på saken. Skönt att veta att familjen stöttar mig vilket beslut jag än tar.

Nej, nu ska jag sova. Sova super skönt eftersom jag just nu har en super bra känsla i kroppen. Har inte känt så här på länge!



Kommentarer
Postat av: Veronica!

Vad du än väljer kommer det att bli bra i slutändan. Puss på di!

2011-11-10 @ 12:26:56
Postat av: S

jag kommer sakna dig så otroligt mycket!!!

2011-11-11 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0