Första advent

Firat första advent med en riktig slappar dag. Började med att jag och Sofie tog lång sovmorgon, till typ 12. sen lite frukost sen resten av dagen i sängen mid lite film. Det blev Eva och Adam (haha) och lite sol fest och oroliga föräldrar. Har inte skrattat så mycket på länge alltså. Vilket program asså! Hah :)

Så idag börjar nedräkning på riktigt och oj, vad det känns bra. Bara tre små veckor kvar sen så!! :)

Men kan ju slänga in en lite uppdatering från igår, då jag hade en intressant dag.
Började med en fet sovmorgon (såklart...) sen blev det barnkalas för Max som fyller 6 år snart. det var 30 ungar och en massa äckliga djur. Zoo.et kom somsagt på besök och hade med sig det mesta man kan tänka sig. Spindlar, ormar (som jag klappade!! Lite små stolt över mig själv faktiskt!) och massa annat. Men det värsta av allt, som fick mig att hoppa till och skrika lite var den där enormt feta paddan. Visste inte jag var rädd för dom men tydligen. Men alla fick sig ju ett skratt iallafall :)

Men nu ska jag sova lite tror jag. Så jag orkar med morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0