Det bästa just nu..

  • Är att jag har fått börja packa! Eller har jag väl kunnat gjort tidigare med men idag bestämde jag mig för att börja. Det är på tok för tidigt, men jag bryr mig inte jag bokstavligt ÄLSKAR att packa. packa, packa, packa..
  • Är att mina näsdroppar finns. Det allrs viktigaste just nu. kan liksom inte andas annars och det är ju ganska bra om jag kan liksom..
  • Är att imorgon kväll är det tisdagkväll och det är den bästa kvällen av alla. Bara för att jag då har en härlig onsdag framför mig som ALDRIG är jobbig! Hah, det känslan är det som gör att jag ens klara av tisdagen.
  • Är att jag slagit inn de första julklapparna idag och lyssnat på julmusik!
Där fick jag fördriva lite tid också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0