Denna lördag alltså.. Bästa någonsin!!

I helgen fick jag vara med om något jag väntat på i typ över tre år! Fick äntligen se min kära Torres in real life! :D
Helt fantastisk ju! 

Hela dagen var bara så annurlunda. Vi fick inte reda på att matchen ens skulle äga rum förren tre timar innan den startade. Vi tog då ett spontant beslut att vi inte hade något att förlora, vi skulle hitta biljetter!

Efter många motgångar och en egentligen utsåld match, stod vi äntligen där med våra biljetter och bokstavligt talat skrek av lycka. 

Sen gick vi in och möttes av ett fullsatt Wembley Stadium! Plus att vi hamnade mitt i Spaninens största klack och känsla var helt galen!! :) 

Men som sagt, det bästa av allt var att Torres fick spela andra halvlek och i vissa tillfällen var han ju bara typ 10 meter från oss. omg, vilken starcruch vi har, jag och Sofie. Men men, det får ni leva med!
Här kommer iallafall en video från kvällen. Vill bara varna för ljudnivån nr Torres blir inbytt. Vi blev lite väl galna just i det tillfället ;) hihi


Speechless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0