Charlie lär mig bra musik

Älskar att lilla Charlie har så bra musik smak och även delar med sig av den. Här är vår favorit låt! Alldeles underbar, ett måste när vi äter kvällsmat. En del av vår rutin nu faktiskt :)



Är även helt kär i Lady Gagas låt You and I. Vet inte varför. Bara älskar den!



Plus att jag nu (det tog mig alltså nästan tre månader) blivit intreserad av The X Factor. Så sjukt bra, mycket bättre än idol. kan bara inte bestämma mig för vem jag vill ska vinna men Janet är ju lite av en favorit. 
Går tyvärr inte att lägga upp något klipp på henne här på bloggen, frga mig inte varför.. Men kolla in denna, ni lär inte ångra er! http://www.youtube.com/watch?v=MX-Nj539cY0

Ikväll blir det fotbollsmys framför tv. England-Sverige är de ju. Dock får jag väl se själv eftersom Sofie den lilla ungen tänker se matchen från själva arenan med sin värdpappa. Jaja, går väl an det med :) Men först hämta tre griniga killar i skolan och tvinga dom skynda sig på sin extra matte, sen blir det lite fotboll i parken tror jag. Det är ju trots allt så vackert väder idag :) Sen hem och käka lite mat sen är denna tisdag slut och jag har sedan bara fyra små tisdagar kvar här :D:D:D Åh vad jag längtar till den 19 december när jag landar på Gotland igen. ÅHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0