Äntligen lite fredag!

Great, fredag igen! Tänk om precis fyra veckor när jag sitter här. då är det min sista arbetsdag för detta år och jag har bara en helg framför mig innan jag åker hem till kära Gotland igen :) Can't wait!

Just nu gör jag ingeting iallafall. eller jag sitter i köket och väntar på att tvätten ska bli klar och att Max kompis mamma ska ringa. har en massa playdates jag måste planera in och tusan vad svårt det är! Men ganska kul ändå, min telefon fobi har ju försvunnit iallafall. Ringa massa okända engelska människor hela dagarna gör susen säger ja bara! 

Men nu ska jag nog käka lite pannkakaor tror jag. Visst, klockan är ju bara elva men jag är vrål hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0