9 November

Tänker och tänker och tänker. Kommer ingen vart. Nästan.
Vet inte vad jag vill längre. Har gått runt och lekt med tanken förut men nu när det kan bli akutellt vet jag inte vad det rätt är att göra längre.
Men när till och med min värdmamma märkt att jag hinte är mig själv längre och är orolig för hur jag mår och hur jag trivs blir det liksom ett problem mjag måste ta tag i och ett beslut jag måste fatta. 
Jag trivs så bra här men har ndå en klump i magen ibland. Vet inte om detta jobb är riktigt min grej. och tanken på att jag ännu ska spendera 8 månader här efter jul är jobbig. Jätte jobbig. 
Så nu står jag i en situation där jag inte riktigt vet vad jag vill. Men detta är det perfekta tillfället att ta detta beslut nu. Alex är medveten om att jag längtar hem och försöker göra allt för att jag ska gilla mitt jobb mer och för att hon inte gillar när jag går runt och ser ledsen ut. Så hon är ju kanske lite halft beredd på vad som kan hnda. Plus att Fred slutar jobba denna vecka så han kommer hänga här hemma med mig. Så egentligen behöver dom nog inte mig just nu förtillfället.

Men jag måste tänka igenom detta ordentligt först sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0