21 November

Fy tusan vad förkyld jag är! Herregud vekligen. Var länge sedan det var så här illa alltså...

OCH det värsta av allt är att jag liksom inte känner mig sjuk. Låter kanske konstig, men jag ligger hellre riktigt sjuk, med feber och allt, en vecka för att sen bli frisk än att gå runt så här hela vintern. Till och med familjen tror jag är jätte sjuk och bara försöker hålla god min, men jag mår verkligen bra. Bara såååååå förkyld! Så synd om mig är det :( 

Men jag klara mig jag, Blir sjukt pepp bara jag tänker på att jag ska hem och fira lite jul om fyra veckor. Landar typ hemma NU om PRICK fyra små veckor. WIIIIIIIIII!!! 
Men nu ska jag nog ta och slå in lite julklappar tror jag. Å lyssna på lite jul musik kanske. Å tycka synd om mig själv lite. Låter som en bra måndags eftermiddag tycker jag!

By the way, GRATTIS NORA PÅ 13-ÅRSDAGEN!!! Önskar jag kunde varit hemma idag!




Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah och du tar ÄNNU fel på datumet! Vi åker på tisdagen ju!!! :)

2011-11-21 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0