20 November

Slappaste dagen på länge idag. Idag har vi verkligen inte gjort någonting. Har knappt lämnat mitt rum! Jag och Sofie börade med en lång sovmmorgon sen lite frukost. sen blev det film på mitt rum, the holiday och sen lite titanic. Vi hann även med att se lite fotboll innan klockan blev 5 och vi kom på att vi var hungriga. Sofie åkte hem och jag åt lite köttbullar. Svenska sådanna :) Sen upp på rummet igen och se lite mer film. Skönt men samtidigt lite tråkigt. 

plus att jag nu hör att min familj har kommit hem där nere, men ajg orkar inte ens lämna min säng för att gå ner och säga hej. Härlig tjej jag är. Artig och dan dagen till ära..

men men, imorgon är det måndag igen och bara fyra små veckor kvar tills jag åker hem en sväng :) wiii! 

Nu blir det och fortsätta se ensamma hemma 2 och lata mig här i mitt rum sen sova lite :) Imorgon blir det att storstäda och funderar även på att börja packa ner lite julklappar och så. Eller det kanske är för tidigt? hmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0