FRIDAY!

Yes yes. Fredag igen! Gud vad veckorna går fort nu. men ja gillar det :) Nu blir det att vila lite, sen förbereda mat till mig och lillen ikväll. Tror jag satsar på lite köttfärssås. yammi

Sen blir det då bara att hämta i skolan sen leka lite, göra lite läxa kanske sen äta lite god mat. Sen blir det mys kväll på Sofies lille rum med godis och massa prat. har mycket att prata om nu tror jag, har ju inte setts på hela veckan :O

Imorgon ska vi även hitta på något kul hade vi tänkt. Blir lite julklappsshopping iallafall! Sen barnvakt på kvällen, men det känns ganska bra tycker jag. filmkväll hos mig då alltså :)

Söndag blir det sedan att spela lite fotbollsmatch (:O) Lite små nervigt måste jag säga men det ska nog gå bra. Efter det kanske vi åker till Hyde Paark och besöker Winter Wonderland. Hope so!

men nu ska jag se lite schulman show bara för att jag älskar det. Det absolut bästa med fredagarna!

Och här får ni lite finfine bildar bara för att.





Jag jobbar oh sliter idag ja... ;)

Men har FAKTISKT städat mitt rum lite. Eller syns det inte kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0