Bästa listan någonsin!

Lista på de saker jag serframemot att göra när jag kommer hem
  • Krama Mamma, Pappa, Nora, Jonathan. ALLA!
  • Äta gooood mat
  • Drika julmust och glögg
  • Sova i MIN säng
  • Vakna i mitt rum
  • Äta frukost med morgonfrilla
  • Leka i snön (om det nu finns någon)
  • Köra lite bil!
  • Se svensk tv
  • Spela lite innebandy
  • Ha mysiga kvällar framför tv med familjen
  • Kalasa på juldagen
  • Krama min lilla kissekatt
  • Käka julgodis
  • Vandra runt och mysa i Visby
  • Träffa massa underbar människor jag saknat
  • NJUTA AV EN MYSIG JUL!
Åh, bara 12 små dagar kvar nu! Helt jäkla galet underbart! :D



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men oj vad du tjatar om julen hela tiden :P

2011-12-07 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0