Väskan börjar bli full

Har nu packat och packat i flera dagar och ändå har jag massor av sakar som ännu ska med! Plus att väska börjar bli full och enligt vågen väger aldelles för mycket. Lite jobbigt läge känner jag. Det är bara o börja om sen skaffa en våg som funkar som den ska. Litar inte riktigt på min just nu faktiskt :)


Annars börja de sista pusselbitarna falla på plats och jag har nu äntligen fått kontakt med familjen igen. Lite hotmail problem har ställt till det lite men nu har vi bokat in ett sista snack över telefonen imorgon kväll och sen ska allt vara glas klart! Så snart så :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mihihi, jag hittade din blogg ;) Det är ju sjukt, när du läser det här kommer du förmodligen redan vara hos din familj i LONDON :D

2011-08-28 @ 21:46:47
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0