Sovdags

I mitt nya hus går man visst och lägger sig vid nio ibland. Riktigt skönt när man vänjer sig med det! Jag är dock inte riktigt så trött än så det får bli lite tv för min del, i en timme iallafall.

Ikväll satte vi oss ner och började gå igenom allt om mitt nya jobb och vad jag egentligen ska göra och framförallt, när jag ska göra det. Det är inte lätt inte och hur mycket jag än försöker blir det för mycket att tänka på! Men Alex och Fred är så snälla och har lovat att hjälpa mig allt de kan de första veckorna tills jag får rutin på allt. Så det är skönt!

Jobbar bara förmiddagen imorgon så på eftermiddagen ska jag och Emelie äntligen se oss runt i området här och hitta alla dessa fantastiska cafér, barer och affärer som de pratar om. Kommer bli en toppen dag :) 

Sen håller jag tummarna för att jag får hela lördagen ledig så vi tjejer äntligen kan ta oss in i centrala London och se allt det där!
Men nu blir det lite tv sen sova. Godnatt där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0