Första inlägget

Dags för första inlägget här i min nya blogg då! Enormt spännande ju :)
Skapade denna blogg eftersom jag flyttar till London om tre veckor för att jobba som au pair i ett år. Denna blogg är till för min familj, mina vänner och alla andra som är intresserade att följa vad som händer i mitt nya liv i London.
Kommer för det mesta använda bloggen till att skriva vad jag gör om dagarna och hur allt känns. I början räknar jag med att ha mycket nya intryck att skriva om! :)
Jaja, har inte mycket mer att skiva om just nu så avslutar här. Ha en toppen kväll! Själv tänkte jag sätta mig ner och börja skriva ihop en packlista. Börjar bli dags för det nu :) Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0