Första dagen i min nya stad

Åh, äntligen dags för första inlägget ifrån London! :) 
Just nu sitter jag i mitt takrum oh lyssnar på när flygen lyfter alldelse övanför mig från Heatrow. Kan till och med se dem rak upp genom mitt fönster. Ganska coolt faktiskt och bara att vänja sig med det antar jag. Annars har jag haft en toppen dag här i mitt nya hem med min "nya" familj. Dom är alldeles underbara och jag känner mig redan hemma!

Resan började igår när jag och Emelie flög hit från arlanda och vi landade vid ungefär halv 11 på kvällen. Väl på flygplatsen väntade Alex oxh Karin (Våra "mammor"). Vi åkte sen direkt hem och väl hemma fick jag träffa Fred som hälsade så glatt! Baren låg och sov och vi var trötta allihop så de visade mig runt lite snabbt sen fick Fred bära upp min feta väska (24 kg) upp för alla trappor. Bor nämligen på tredje våningen så han fick lite kvällsträning :) sen sa vi godnatt och jag somnade som en stock med ett leende på läpparna.Idag vaknade jag vid sju av flygplanen och gick upp. Sen fick jag äntligen träffa barnen och allt klickade verkligen direkt! Sen frukos tillsammans med Alex oxh vi pratade om allt möjligt. Sen åkte vi till parken med Emelie och hennes familj. Spelade lite fotboll och hade det mysig. 

Sen kom dagens höjdpunkt då vi gick ut och åt lunch och jag äntligen fick träffa Sofie igen! :) Underbart!

Efter det har vi bara hängt lte här hos mig och sen hos Emelie. Älskar verkligen att våra familjer är så nära vänner att dom jämt ses, för det betyder att Emelie och jag kommer ses all the time!

Men nu ska barnen sova och jag ska försöka få kontakt med min riktiga familj där hemma. Lycka till till mig!

Men avslutar med att säga att jag kommer trivas som fisken i vattnet här. Så fort jag lär mig hitta utanför huset så! Allt ser verkligen likadant ut här :)

Good night!

(ska försöka lägga upp lite bilder imorgon om jag får tid till det)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0