31 Augusti

Kom precis tillbaka från en trevlig eftermiddag med Emelie och Sofie. 

Dagen började med att jag tog med mig killarna på en sväng runt kvarteret. Eller killarna tog mig på en sväng runt kvarteret rättare sagt. De visade mig runt till alla möjliga olika ställen och vi avslöt vår rundvandring med varsin super muffins på mitt blivande stammis caffé. När vi väl kom hem sen så dammsugade jag hela undervåningen sen var jag ledig för dagen. Då begav jag och Emelie oss iväg på en lite rundvandring och det hela slutade med att vi, efter en lång promenad, hamnade hemma hos Sofie i Barnes.
Men nu är jag hemma igen och Emelie och jag tänkte sticka ut och spinga lite ikväll men först ska jag ner och kolla om det finns någon mat till mig annars är det bara att börja med matlagningen antar jag.
Hoppas ni har det bra där hemma och Nora om du ser detta, vi kan prata på skype ikväll om du vill. Runt nio, halv 10 er tid isåfall.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0