30 Augusti

Tar en paus på mitt rum för en liten stund. Kom precis hem från parken med Max, Charlie och hunden. Inte lätt och hålla kolla på två killar som bråkar hela tiden och sen en hund som springer runt som en galning. Men jag gör mitt bästa och ialla kom tillbaka hela.

Idag Har jag, killarna och deras pappa varit i sportcentret där dom är medlemar och badat. Riktigt kul och Fred ska försöka fixa så att jag kan gå dit när jag vill för att gymma osv. Riktigt snällt av honom! :)

Ikväll ska jag äta middag med familjen sen får jag se vad jag hittar på. Antagligen stannar jag här och ser film men barnen eller så kanske jag ska göra ett försök i att ta mig till Sofie helt själv. Kan bli spännande men fred och jag har klippt och klistrat i dag så att jag skulle få en bra karta att studera varje kväll.
Snygg va? :) Vi jobbade riktigt hårt med den iallafall.

Här kommer lite bilder på mitt rum för den som är intreserad:)


Detta är mitt lilla place. Hur mysigt som helst. 



Ett extra plus för tv och alla tusen kanaler! Hur mycket fotboll jag vill och hur mycket vänner jag vill! LOVE IT :)

Den vanligaste synen om man tittar ut genom fönstret.

Well, this is all for now. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0